måndag 25 april 2011

Annandag påsk

Hej hopp ledig idag efter att jobbat hela påsken :). En fin helg har det varit, vi har ätit mycket gott ,gamlen har mått bra och framförallt så har jag ju bara världens underbaraste arbetskamrater! tack för att ni finns !
Förutom jobbat har jag även hunnit med att umgås med vänner och mina bröder. Liva & Kanaya har även dom fått sitt :).
Långfredag bjöd min äldsta storebror på middag, och vilken middag.! Temat var lammkött, så otroligt gott allt var! Och jag som sagt att jag inte är så mycket för lamm... men det beror nog på hur det är tillagat. Ja,gott var det då.
Igår kväll efter jobbet så gick jag och Anna mora med hundarna, och den här gången blev det att gå dubbla turer!! Vår vän Cilla, gammeltiken som hör hellre än bra missade att vi vände hemåt så det var bara att vända om och leta efter henne. Jo, när vi kom upp till jaktkojan så satt Cilla på bron. Glad blev vi att vi fann henne ,att vi sen fick extra motion var ju bara bra :)

Nu ska jag gå ner till tvättstugan, sedan blir det prommis med vovvarna.

Ha det så fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar