söndag 7 juni 2015

Studenten stundar

Har ju varit hemma nu några dagar, och det har varit mindre tid för bloggande. Inte så smart att lägga mycket jobb när det vankas studenten...men mitt eget "fel" då jag valde åka bort när jag hade en veckas semester :). Men lite typiskt ändå att jag då ska sova skit kasst...och samtidigt har vi nätter som kan knäcka den starkaste... Men , men jag har då bakat några sorter ändå i helgen . och fått undan en del. Känns som jag går på högvarv, kanske bra det för jag får då saker gjort !:)
Nu har jag en natt kvar, sen blir jag ledig. Och då ska jag på till Laxholmen och mitt älskade lilla husvagn. Mitt husvagn som tack vare  mamma ,Dan-Olov och brorsan redan står där fint uppställt och väntar på mig. Längtar efter mamma oxå , herregud vi har ju knappt setts sista veckorna :).
Men det blir bara en kortare visit dit, ska upp med lite grejor.

Ja Jenny tar studenten ! Jag hoppas verkligen hon får en fin studentvecka, hör det är mycket skoj inplanerat. Och student resan till Rhodos  hon varit på var så lyckad, nästan nog så lyckad :)Hon är nästan deppig att vara hemma , hon vill bara tillbaka :) Hon har visst aldrig haft så kul.
Och jag , jag längtar mest till att få se henne i studentklänningen och lite "fixad" :) Då Jenny är fröken naturlig ut i fingerspetsarna ska det verkligen bli kul att få se.

Nu ska jag strax lägga mig och försöka vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar