söndag 31 juli 2016

Fin semester

Ja så imorgon är det dags för jobb igen. Kort semester har jag haft , inte ens två veckor . Men konstigt nog så känns det ändå som jag varit ledig länge och det känns bara fint att börja jobba imorgon. Kanske för jag haft riktigt fina semester dagar .  Fint väder , mycket sol och bad . Vilat , tagit det lugnt men även haft lite festligheter och så vår bil tripp var ju så trevlig .
och så har jag ju en mycket trevlig höst att se fram emot ;) . Min och Ullis  resa till Skuleberg , husvagns liv och så nu först jakt prov i Kalix till helgen. Jakprov...jag och Liva .., ja  det blir väldigt intressant ! :) . Simträning har då Liva fått , som om det är det hon behöver :) .
Igår kväll var säsongens riktigt första seriösa träning för oss. Lars följde med oss till Björntjärn. (Läskigt vara där själv ) .  Liva fick göra tre vattendirigeringar , och sedan ett par långa dubbel vattenmarkeringar . Hon var riktigt duktig.  Jag har bestämt att det enda vi ska träna på nu är just dirigeringar . Och så långa dubbelmarkeringar . Bara vatten jobb. Glädjande igår var att hon lade inte ner dummien en enda gång föra att skaka sig när hon kom upp på land . Utan hon kom direkt med den till min hand :).

Nu kommer några inlägg från mina semester dagar .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar