söndag 11 februari 2018

Hemma

I fredags eftermiddag så kom vi då hem efter en underbar vecka I Puerto Rico . Vi har haft det så bra . Ja allt var bra ! Hotellet var så fint , fräscht och rent , fina pooler, super frukost . Läget låg perfekt till , gång avstånd till båda stränderna , 300 meter till Europa center och även gångavstånd till stora centrumet . Jag gillar ju att gå :) . Det var inte så långt till de fina stränderna och centrum  , cirka 1,5 -2. 5 kilometer . Men det var antingen upp eller ner ! Som synes på bilderna . Men det var bra med lite motion mellan all god mat och dryck och chillande . 
Fastän det tydligen var lite kallare än normalt där, speciellt de sista tre dagarna så var det ändå så bra . När solen var framme så var det så varmt och skönt , men annars så var det lite kalla vindar .  Och på kvällarna fick man gärna klä på sig lite mer .  Men som sagt , en så fin semester vecka med min Jenny , och tillbaka till Puerto Rico ska jag igen . Och då jag tyckte allt var så bra med vårt hotell så kan jag absolut bo där igen . Bara försöka spara ihop  pengar , och framförallt hoppas mina älskade hundar håller sig frisk . För med de veterinärkostnader jag haft sista året så blir det inte någon  mer utlands resa på ett tag ! 
Jag har varit lite seg i helgen , borde gjort vissa saker men se inte ..Det blir nog bra, har ju mig själv att skylla att jag ställer det så jag har nog så mycket , ja det bara snurrar i skallen mellan varven .



På hotellet i väntan på bussen som ska ta oss till Las Palmas och flygplatsen . Klockan är halv tre på natten . 

Kom hem till härligt vinter väder , och förutom sett OS så har jag hunnit med ett par fina vovve promenader :) . Dessa svarta blev tokglada när matte kom hem , ja Kanaya var inte mindre glad hon :) . Och Liva , ja hon mår bara så bra , älskade 💓 mitt .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar