måndag 9 maj 2011

Seriepremiär

Ikväll har Jenny haft serie premiär. Tyvärr blev det förlust, men dom förlorade mot ett mycket duktigt Blåsmark. Bara ta nya tag, på torsdag är match igen ,mot Trångfors på Boden arena.
Idag har jag varit ledig efter jobbarhelg. Det har varit kanonväder , men jag har varit inne hela dagen. Tobbe,min bror, har varit hos mig och hjälpt mig få upp lite grejor här hemma. Det börjar bli så fint här nu..men än är det ju en del kvar att fixa. Tolle har oxå varit här tidigare och hjälpt mig. Guld värt att ha bröder :)som dessutom är så snäll med lillasyster.
Efter middagen hann jag ändå gå mora med Bertnästjejerna. Den här gången kom en ren i vår väg! Liva & Kanaya drog iväg efter den. Tog en stund men så kom Liva tillbaka, däremot Kanaya blev borta länge! Hann bli orolig, men vi stod kvar och väntade där hon försvann och efter ett tag som kändes som en evighet kom hon, glad i hågen. Men trött!
Imorgon börjar jag inte förrän tre så jag behöver inte alls ha bråttom i säng. Härligt, nattuggla som jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar