måndag 11 juli 2011

Semester-sol och bad

Det är glest mellan gångerna jag skriver nu, det är inte för att jag inte vill men det det har varit så mycket nu ett tag och fint väder har det varit med ,så datortiden har varit mimimal.
Fem dagar kvar har jag på min semester, lördagkväll då börjar jag om. Men det känns helt okej, bättre väder har jag inte kunnat haft, varit mycket ute. Badat och solat med hundarna :). Sen så börjar jag jobba natt nu så det känns ju kul och spännande. Har funderat länge på att jobba natt skulle vara något för mig och när chansen kom så tvekade jag inte. Tror det här blir bra :).
Idag har jag premiärbadat,ute på mjoön tillsammans med Anna & hundarna. Så härligt det var, och riktigt mysigt att simma tillsammans med Liva & Kanaya, för som alltid ska dom vara där matte där :).Ikväll har jag varit och badat med Johan, skönt med ett svalkande kvällsdopp!

Kanaya löper nu, så om några dagar så är det inte värt att ha hon lös, känner inte för några valpar just nu, fast nog skulle det vara ganska så gulligt ,men jag skulle nog gärna vilja välja hennes kavaljer själv ..

Känner mig så mycket piggare nu, blodvärdet är på väg upp , skönt att medecinen hjälper. Sen så mår jag allmänt så bra nu..som man säger ,det mesta ordnar sig -på ett eller annat sätt....

Ha det fortsatt fint i sommarvärmen. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar