fredag 15 juli 2011

Ändrade planer

Det blev en utställning för Liva i sommar iallfall. Imorgon är det dags, ssrk utställning i Luleå. Det blir kul,jag längtar faktiskt! . Liva är väl inte i bästa päls och nu när jag badade henne så var det oroväckande mycket hår i syfonen. Men annars är hon riktigt fin nu, tycker jag. Har ju faktiskt lyckats få upp henne lite i vikt oxå, hela ett kilo :). Skoj blir det då , och hoppas nu att det blir det väder dom lovat, alltså inte så varmt , skulle vara mulet ,vilket skulle passa Liva perfekt!

Igår var jag ,Lars och systrarna lappis ner till Byske camping och hälsade på Katashas (kullsyster) ägare. Så roligt att träffas igen, fastän nu Katasha var hemma i Norge :):). Vi har pratat om att vi ska ta en tur över till Norge och hälsa på dom nån gång, det är ju det, att bara få det till att bli. Men mycket kul skulle det vara!

Nu ska jag fortsätta vara "duktig". Städa och tvätta, mindre kul!
Ha en fortsatt fin dag

1 kommentar: