torsdag 10 april 2014

Sundsvall nästa.

Idag så vaknade jag redan halv elva..inte mycket sova inte. Haft två fina jobbarnätter med finaste arbetskamraterna :). Oj vad jag trivs !:)

Det har nu varit full fart sedan jag vaknade för tidigt imorgonbitti åker jag ,mamma och vovvarna till Sundsvall. Utställning på söndag för både Liva och Kanaya.
Men nu är allt klart, bilen städad och burar och vagn är i packad. Hundarnas och mina  väskor är packade. Alla tre hundarna är badade ikväll och jag har själv nu duschat och ska strax gå i säng. En timmes skogspromenad har oxå hunnits med idag :)
Det ska verkligen bli skoj,  och så mysigt och skönt att bo på hotell. En liten minisemester blir det .Jag och mamma har ju alltid så mysigt när vi är iväg på våra helg tripper :)
På återseende. 
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar