onsdag 2 april 2014

Fina och jobbiga dagar.

Sen sist har jag hunnit jobba tre nätter, riktigt roligt var det att jobba igen efter en veckas semester :). Pigg och utvilad det var jag eller är jag :).
I fredags var det däremot en jobbig dag..begravning.  Berggärdsvägen blir aldrig densamma  ..livet är inte rättvist men det är inget nytt..

Jag är ut på länga härliga promenader i skogen med hundarna varje dag. Bl.a igår med mamma och Ixie upp mot Jaktberget och idag gick jag upp till Råberget . Maja kunde följa idag då det var mulet :).
På förmiddagen var jag in till stan en snabbis..trimsax, hundschampo, olja och kattmat inhandlades. Då jag ändå var på Djurkliniken vägde jag Liva, 24.2 visade vågen. Ja den hunden har då inte problem med övervikt :)). Livas uppfödare fick se på henne och gjorde bedömningen att hon inte behöver klippas inför nästa helgs utställning. Så då behöver vi inte tänka på det :)
Eftermiddagen spenderades hos en go vän med surr och fika. Alltid trevligt :)

Nä nu ska jag heja fram Zlatan till vinst i championsleage kvartsfinalen :). 
Ha det gott .
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar