onsdag 26 mars 2014

Krokvattnet

 Jag har haft två jättehärliga dagsutflykter på Krokvattnet tillsammans med mamma, Dan-Olov, Kanaya och Ixie.. Och fisk har jag fått , abborrar. Liva har faktiskt fått stanna hemma, det kändes  i hjärtat att lämna henne men jag tog det beslutet då vi var nära en väg. Det skulle bara vara stressande att ha henne lös, och ha henne i koppel ..nä då mår hon bättre hemma. Det är inte så dumt för Kanaya att följa själv nån gång, det behöver hon. Och hon  lättsam att ha med! Det är lugnt och stillsamt kring henne..ja nästan tråkig är hon :):). Men jag älskar ju bara Livas energi, fart och fläkt,  så är det bara ! :)
Men otroligt söt är hon min lilla ängel, och hade fullt upp med att vakta abborrarna som matte fiskat upp hade hon. Och när vi åt så satt hon bredvid D-O och vaktade matburkarna och elden :). Knorrade åt Ixie gjorde hon, men Ixie skulle då inte ha brytt sig :). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar