måndag 24 mars 2014

Abborrtjärn



Det bästa. Grilla sig en korvsnärt :) och kaffe.

Jag är ledig en vecka, en vecka som jag planerade ett bra tag före jul. Jag tycker om mars månad ,så fint att vara ute då. 
I helgen som var har jag varit i Storklinten och åkt slalom, jag sov en natt i husvagnen med Tobbe och hans familj. Två fina trevliga dagar.
Idag var Abborrtjärn utflyktsmålet. Jag och mamma gick dit från älgtorget , en promenad som tog inte fullt en timme. Dan- Olov körde skoter dit. Vi fick har strålande sol ett par timmar innan det mulnade åt. En fin dag ,  fiskelyckan var väl inte så bra :)  några små stackare fick vi.Men huvudsaken man får i sig mat :) , och det fick vi. Hamburgare, korv choklad och mackor , kaffe :) Gott!

I kväll har jag gått en ordentlig promenad med Maya, bara hon och jag. Hon kunde ju inte följa idag men så fick hon sitt ikväll. Sen har jag sett Fallet Henry, en gammal film med Harisson Ford som jag sett ett par gånger förr. Men den är bra.
Och snart är det godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar