måndag 17 mars 2014

Kyrkberget-Jaktberget

Kanaya
Igår så kände jag för att gå någonstans där jag inte gått ,,så jag parkerade vid kyrkberget och gick så jag kom till Jaktberget och ner till brorsan . En fin promenad men nog så kort , men jag gick inte så fort och med pauserna för fotostunderna så var vi ändå ute nästan en timme.
Maya kunde inte följa med idag, då hon med sin ögonsjukdom är extra känslig mot både stark solljus och  blåst så gjorde jag bedömningen att det var bäst för henne att vara hemma. Jätte ledsamt, men jag måste tänka på att Maya inte lider inte av sin sjukdom på nåt sätt,  det är mer jag som gör det. Men ändå ..så synd hon skulle få den , som om det inte räckte att hon krossade tån vid tio veckors ålder som hon nu för snart ett år sedan fick amputera bort ..
Idag får hon oxå vara vara hemma. Dels för att det är strålande sol ute och sen så ska vi ut med mamma och Ixie.
Ha en bra dag .
Kram

1 kommentar: