onsdag 12 mars 2014

SSRK utställning 8 mars, Öjebyn

 Tilltalande tik av mkt god typ
Trevligt huvud och uttryck. Tillr. ögonfärg
Bra hals o överlinje, normalt vinklad
Rör sig ledigt, bra päls. Välvisad . 
1:a jaktklass med CK

Det var inte lätt att fota oss i stormen , men några bilder blev det ...ett minne från denna fina dag :)
Tyvärr inga bilder från oss i ringen , så blir det när fotografen är hemma . Alltså min mamma :):)

Ja det fortsätter att gå bra för mig och Liva. Klass vinst med CK och strålande kritik ! Sen saknas det en del för att hon ska placera sig bland bästa tik och vara med i uppfödar gruppen. Men bara att domaren tycker hon ska få gå in i ringen  och vara med alla andra snygga ck tikar, det är för mig helt fantastiskt ! Så kul  och jag är så stolt över min fina goa Liva . Och liiite stolt över mig själv är jag när jag fick välvisad på kritiklappen. Där får jag då en liten aning att det då inte ser helt förjäkligt ut :)

Nu blir det att packa röda royal ryggsäcken med fika :) . Mamma och Ixie är snart här. Skogstur väntar.:)
Ha en bra dag
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar