fredag 7 mars 2014

Storklinten

Med sötaste brorsdottern Liv i slalombacken.

Jag har haft två jätte trevliga dagar i Storklinten tillsammans med storebror och hans familj. De har säsongsplats där med husvagnen.  Det är så fantastiskt roligt att åka slalom! Jobbigt för en otränad kropp , men roligt ! :). Hoppas jag hinner dit en sväng till innan säsongen är över, men som vädret är nu och ser ut att bli här framöver så är det nog bara att glömma det :(. Jäkla skitvinter!

Ikväll när jag kom till en efterlängtad Liva så blev det bad för henne..det är ju nämligen utställningen imorgon. Det ska bli kul, men samtidigt väldigt spännande att se på vilket humör donnan är i. Sista dagarna så har hon varit lite loj och i sin egen värld. Denna skendräktighet! Men förhoppningsvis har det varit lyckat att jag varit från henne i två dagar ..hon bara fått vara och ha tråkigt. Så imorgon hoppas jag hon har överskott med energi och är tokglad i ringen . Hoppas kan man ju få göra :):)
Nu se Lets Dance och sen krypa ner under täcket. Det känns i kroppen vad jag gjort i dagarna två :)
Ha det gott.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar