fredag 3 augusti 2018

Laxholmen

Inatt vaknade jag av att Tor var väldigt arg . Vilka smällar! Vilda tyckte oxå det var lite skrämmande för hon var snabbt upp med matte i sängen . 
Idag är det svalare väder ,ingen sol men inget regn heller . Skönt ute !  Jag ska blogga en stund sen så ska vi ta oss en längre promenad .
Och snart bär det av hem , jobbet väntar . Men det känns bra .  
Liva har inte varit med mig dessa dagar , hon har mått bättre hemma . Jag vill ju alltid ha henne med mig , överallt,  . Men ibland måste man tänka på vad som är bäst för henne , och inte det jag vill . Lugnare hemma och framförallt svalare inomhus .  Vilda har ju  andra behov , när det gäller stimulans och aktivering .
Men nu lovas det svalare väder , så då ska Liva vara med :) . 

Fina sällskapet 💓
Gårdagens morgon  promenad runt Laxholmen .

Matte var på foto humör , inte ovanligt det :) 
Vackra hund! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar