tisdag 9 oktober 2018

Jakt träning .

Vi har tränat mycket tillsammans med andra denna höst .Då jag är med i olika grupper så tränar jag med olika vovvar och deras ägare . Och det är så kul! 
Ibland tränar jag inte så mycket själv , men det är ändå så jätte trevligt och dessutom så bra för Vilda att bara få vara med och se . Så bra för henne få vara kring olika hundar i olika miljöer . 

Björntjärn

Här tränar vi tillsammans med Susanne , Annika och Cecilia . 
Annika med sin jaktlabbe Molly , Susanne med sin labbe Easy och sin tollare . 
I bakrunden syns Cecilia med sin golden kille . 
Här är det faktiskt Susanne och Vilda . Just denna dag så var ingen höjdar dag för Vilda och mig ..., så jag bad att Susanne skulle prova ta henne . Och det gick liite bättre :) 
Vi har fika stund oxå .:)
Det här har fungerat bäst denna sommar/ höst ..att sitta passiv .! Konstigt nog . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar