onsdag 10 oktober 2018

Mora igår .

Vilken oktoberdag igår!  Vi gick upp till jaktstugan . Jag stannade och tränade en liten stund med Vilda på väg upp . Och det gick..BRA! 



Vi tog fika pausen och foto stund efter kraftlinjen denna dag . 



Goa Liva💓
Vilda💓


Oväntat sällskap! 

Helt plötsligt så står denna hund bredvid mig . Så tyst dök han upp! Liva och Vilda märkte inte heller något förrän han bara stod där . Men då blev det bus . 
Jag försökte verkligen få iväg honom, och jag gav honom inget att äta . ja det är säkert ! :) .
Men se han ville vara med oss . 
En mycket snäll och trevlig kille . Undra vad hans husse tänkte när han såg på pejlen :) 
För han var med oss i säkert 20 minuter . 
Nog så trevlig! Han följde oss inte bara tillbaka till bilen , utan vips så hoppade han i bilen med Liva (som snabbt hoppade ut) .  Han skulle först inte hoppa ut , men tur det mesta går när man har tillräckligt gott hundgodis ! 
Kunde inte fråga denna gång om jag fick ta bilder och dela med mig på bloggen , svårt det när ingen ägare dök upp . Men en så fin och härlig vovve måste ju bara få vara med i detta inlägg :).
Han gjorde vår härliga utflykt bara ännu bättre .  En rolig lek kompis tyckte både Liva och Vilda . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar