tisdag 17 september 2019

Vilda 3 år.


10 augusti så fyllde då denna tok Vilda tre år . Mattes skugga och underbara vän.  Så jag bara älskar denna hund .
Nu ser jag fram emot nästa år då jag hoppas och tror att mycket kommer falla på plats för oss när det gäller jakt träning.  All träning har i stort sett legat på is denna sommar . Vilda har bara fått vara .
Nu i september har jag haft fram dummys två gånger . Och vi har gjort ett par övningar . Det har gått riktigt bra ! Det känns faktiskt som om att Vilda börja landa lite , alltså LITE .😂.
Nu ska jag verkligen försöka träna lydnad,  följsamhet OCH ledarskap i vinter .
Men en otroligt go, snäll  kärleksfull och härlig hund är min Vilda . Hon behöver bara tid för att mogna. Trots allt så har jag tro på min hund , men som sagt ..hon behöver tid och jag tålamod :)

Vildas 3års dag . 

Lite balkong mys på födelsedags morgonen .

Sen blev det utflykt till Elias grottan .
Sen vidare till Kalahatten .

En mysig dag för oss allihopa💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar