måndag 18 oktober 2010

Vänster varv

Nu var jobbar helgen äntligen gjord, en fyradagars helg med måååånga timmars jobb.

Efter middagen så tog jag Liva med mig på backgårds plan där vi tränade att springa "vänster varv ". Jag har verkligen försökt ta till mig de råd jag fått kring hur jag ska få Liva att tycka det är kul när utställningskopplet åker på. Jag tycker vi gör stora framsteg, vi har faktiskt kul tillsammans nu när vi tränar och Liva hon är faktiskt riktigt tokig, glad och alert! Men jag har ju också en del "hjälpmedel" på mig... Korv, köttbullar , pipleksaker m.m !
Nu gäller det ju bara att jag inte är så nervös och stel på lördag ..

Blev sen en cykeltur runt byn med henne , hon är så härligt alert nu Liva. Det är så roligt att jobba med henne. Att hon sen höll och dra omkull mig ett par gånger det gör mindre mycket...

Ledig i morgon, och då hoppas jag det blir av att göra något som jag på mycket.... Hälsa på en mycket god vän som jag inte träffat på väldigt länge!
Ha det gott

1 kommentar:

  1. Hoppas det går bra för dig och Liva på utställningen!
    Tänk på att du gör det just för att det är roligt. Det är lätt att säga, jag vet. Jag vet precis hur du känner dig. Själv brottas jag med samma problem. Jag blir nervös bara jag tänker jaktprov, och vet inte hur jag ens ska våga anmäla mig.

    Ha det bra!

    SvaraRadera