fredag 8 oktober 2010

Bilder från igår

Godis sökning ute på gården

Bra och enkel träning för "skallen"




Ville oxå få någon fin bild på alla tre tillsammans och det var inte det lättaste!! Den här var det jag lyckades med.


Igår eftermiddag så var jag iväg och skulle träna med Liva, men det blev inte så mycket av den träningen... Hon var totalt ointresserad, har aldrig sett henne på det där sättet!! Hon ville inte ens ta dummyn i mun! Hörde ingenting heller. När vi väl lyckats med ett bra och korrekt linjetag så packade jag snabbt ihop och drog hemmåt.
Jag har ju hört att hunden kan vara så här ibland och nu har jag fått uppleva det med. Hann tänka att hon har väl inte ont i munnen eller nåt sånt, men det är nog som Husse sa när jag kom hem och berättade. "-Förstår du väl, hon testar ju dig och vill visa att hon gör som hon vill."
Det ligger nog mycket i det!
Nu har jag helg, härligt! Mamma kommer snart och då ska vi till skogen med hundarna, sedan ska jag hinna göra nåt nyttigt här hemma oxå.
Ha det så bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar