torsdag 30 september 2010

Känns betydligt lättare!

Nu har jag fått en del saker "ur världen"och det känns så otroligt skönt! Nu kan jag koncentrera mig att få ordning och höst fint här hemma och även där har jag kommit en bit på väg.

Igår träffades vi hundtjejer och tränade med våra hundar, Kanaya fick även hon följa med. Tränade kontakt och inkallning med henne och det gick jättebra , men det märktes att jag inte tränat nästan nåt med henne för oj vad hon blev trött fort. Syntes väldigt tydligt!
Lapphundarna följde med husse och Jenny på vallsberget nu efter middagen och för mig och Liva blev det en rask lång promenad, inte dumt efter palt middagen! I morgon blir det en skogs tur med en kompis och hennes hundar, det ser jag fram emot.

I morgon har jag en toppen tur, 6- 10.30! Kanon en fredag och sen dessutom ledig helg. Härligt!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar