tisdag 9 augusti 2011

Utställnings tider

Nu har jag anmält Kanaya till Kalix lokala kennelklubbs inoffare som är på söndag. Det kommer bli riktigt skoj och intressant att se hur Kanaya beter sig i ringen. Jag tycker hon har blivit så mycket mer framåt och fått mycket mer självförtroende sista halvåret, hoppas det syns i ringen oxå. Jag har även tänkt gå med henne på hundhusets inoffare 4 september. Hon behöver all träning hon kan innan vi ska till Sundsvall i oktober. Då är det ju på riktigt! och då ska jag även ställa Liva. Har sådan tur att grupp 5 är på lördagen och grupp 8 på söndag. Så jag kan ju ställa båda två själv :). Hotell är redan bokat och klart så nu är det bara hoppas vovvarna är i fin päls oxå.Ser verkligen fram emot den här helgen!

Nu ska jag göra middag till familjen sedan blir det hundträning med flathamarna. Det är ju tisdag :).
Trevlig kväll


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar