söndag 15 december 2013

Tredje advent

 De här bilderna hade jag tänkt lägga in när det var just första och andra advent,,men nu vips så är det tredje advent :). tiden går fort.. Mina två små elefantljuslyktor är även den här julen mina favoriter  :)
Ikväll har jag och Jenny gjort lite julgodis, det blev knäck, kola och chokladcornflakes. Mysigt!
Själv är jag inte så mycket för den här typen av godis, nog så sött. Men barnen tycker det är gott :)
Hade även tänkt göra ytterligare en kola sort men både jag och Jenny blev lite lat, så det tar vi en annan dag.

Inatt blev det inte mycket sova..lyckades till slut somna klockan fem för att vakna efter två timmar! Men då gav jag upp . Steg upp och lade mig i soffan framför tvn istället.Idag har jag sett skidor hela dagen, slalom,storslalom, längd och skidskytte :).Och jag har inte en sekund slumrat till :)!
Nu har jag tänkt gå en koppelpromenad runt byn med vovvarna, för sätter jag mig nu så är det stor risk att jag somnar och det är nog så tidigt!
Ha det gott
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar