söndag 1 december 2013

Första advent

Idag har då adventssakerna kommit fram, i sista stund :) men heller det än långt i förväg. Tycker jag.
Har köpt två nya advents saker, en stjärna och en ljusboll i glas. Jättesöta.
Och idag så fick jag skratta åt mig själv...plockade fram en vit avlång ljusbricka ,satte mina röda ljus på den och tänkte att oj jag skulle haft en annan ,som jag sett på en affär, en större och i silver. ja ja den här får duga tänkte jag ..Så var jag in i skåpet bredvid och vad tror ni jag ser där ..jo den där ljusbrickan som jag ville ha.!! Alltså så har jag glömt att jag både köpte den i fjol och hade den framme hela julen. :):). Ibland är det inte så bra uppe i knoppen ..men jag får skylla på att jag jobbar heltid natt. Lite rätt har man då att vara vimsig :):
Och tur att jag har satt köpstopp åt mig själv! Tydligen nödvändigt! :)

Både igår och idag har jag varit i skogen med hundarna. Hårt, knaggligt och lite halt var det..inte så där mysigt och njutsamt. Men vi har då varit ute i en timme iallafall, fått motion, frisk luft och framförallt sett dagsljus !
Och skidor,på längden och utför  har jag sett i dag. Och det har varit njutsamt :):)

Nu dags att krya under täcket.
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar