lördag 20 september 2014

Gårdagen.

Jag gick av igår efter tre jobbarnätter. Varit tre jättefina  nätter som jag alla tre jobbat med fina Anna.
Men går var det svårt att sova, redan halv elva steg jag upp. Så är det ibland, uppe i varv när jag kom hem, mycket tankar som snurrar i skallen...
Tänker att jag verkligen skulle behöva försöka jobba med något annat, ett jobb där jag inte behöver jobba med människor. Men samtidigt så trivs jag ju jättebra , tycker så mycket om våra gamla och att få hjälpa dom. men ibland är det så mycket annat som gör att det är så jobbigt. Det gör bara så ont i hjärtat ..
Men idag känns det bättre ..somnade elva igår kväll , iett ,till klockan sju! En mycket bra nattsömn, vilket var välbehövligt.
En fördel när man sover lite är att man får något gjort, ibland ialla fall :) Så var det då  igår. Innan middagen så putsade jag alla fönster utvändigt, var på pappas och farfars gravar och gjorde lite höstfint. Och så var jag och Liva iväg och tränade med Peter och Gloria. 
Det blev tacos till middag och sen såg jag en film ,Hatchi,. Kanske inte precis den film jag skulle sett igår..Jättegullig och så gripande film. Tårarna rann både under och efter filmen :)
Igår var vi Björntjärn och tränade. som vanligt så nöter vi på med dessa vatten dirigeringar :).
Vi hade hade med oss en del vilt , och även denna gång så var Liva mjuk och fin i munnen. 
Förhoppningsvis så var det löp/ skendräktighet som gjorde att hon tuggade kråkorna. Men när det blir dags för prov så vet man aldrig..prov är prov och allt kan hända. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar