lördag 20 september 2014

En bra dag.

Hade en grej på min nytto göra lista idag ich det var att städa tvättstugan . Och det har jag gjort !:).
Jag och vovvarna har varit och sett Norrfjärdens herrar spela match, solen och vädret var super dessvärre kan man inte säga det om matchen . Om man nu hejar på Norrfjärden :). Storförlust! Men det var trevligt ändå och så bra för hundarna att få se och träffa lite folk. Det är inte bara ett barn som kommer fram och vill hälsa:)
Jenny har haft match mot Spöland / Vännes borta och det resultatet värmde. , vinst med 4-1.:).
God middag blev jag bjuden på hos Ulrika, trevligt och tacksamt då jag varit ensammen hemma hela dan och kvällen.
Och sonen har haft hämtning från både här och där.
Ja det var lite om min dag:)).
Och nu är det godnatt.
                            Kram .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar