onsdag 19 november 2014

Mina fina

Idag har jag vakat av och steg upp halv ett. Ville inte missa en skogspromenad i dagsljus! Jag och mina fyrbenta vänner gick leden upp till Harrträsk och tillbaka. Det är ju lite mer äventyrligt att ha alla tre med sig, men det är så fantastiskt fint att se hur lyckliga de är och hur kul dom har tillsammans ..så det överväger allt det andra...:) . Idag var det full fart !
Det är så härligt n ute nu, lite snö och några minusgrader. Frisk luft, ljusare ute och rena hundar!!:)
Gjorde dessa sommarkollage på hundarna för ett tag sedan . Tycker det passar att lägga upp dom på bloggen nu :). Kan vara bra att bli påmind om vad jag tyckte om hettan i slutet av sommaren, så jag inte klagar över kylan, när den nu kommer .
Nu är det dags att lägga igen mina gröna.
                         Godnatt .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar