tisdag 11 november 2014

Tillbaka.

Det blev en liten blogg paus, luften gick som ut mig . Jag har känt mig trött och sliten, oktober blev verkligen en så ledsam , sorglig och tung månad. Jag tänker då såklart på Stina.
Men nu sista veckan tycker jag det ändå har börjat vända. Jag och mamma har gått några riktigt härliga skogsturer , vi har verkligen försökt ta vara på ljuset. Och det känns, jag är piggare . Jag har insett att det är otroligt viktigt för mig, vara ute i friska luften och i ljuset!
Vi har ju oxå så mysigt tillsammans, jag och mamma. Jag är så glad att vi har så fin kontakt, att vi umgås och gör så mycket tillsammans. Allt från promenader, hotellvistelser till att sitta djupt insjunken i mobilspelandet:). Min mamma <3 .

Jag har ju oxå kommit igång med träning. Yoga! Var förra veckan och ikväll är det dags igen, det är bara helt underbart, både för kropp och själ. Sen är jag även igång med träning på hälsocentralens gym. Jag var iväg igår, kul var det!. Träna är A och O,  för mig ialla fall. Ju mer jag är igång ju mindre känner jag av sviterna av diskbråcket. Så är det, så jag har inget val. Bara hålla igång.:)
Nu ska jag ta Liva med på en koppel promenad . Hon var ordentligt halt i slutet av förra veckan, det blev bra efter två dagars vila .I söndags efter vår skogs tur så haltade hon igen, dock inte så mycket. Men nu blir det bara koppel prommisar några dagar. Vet inte varför hon haltat, kan vara att hon är öm i trampdynorna. Det har varit skarpt i skogen och som hon går an!:) 
Bilderna är från vår tur upp till Jaktberget förra veckan. Där är så fint!
Ha det gott. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar