lördag 4 juli 2015

Semester



Ett tag sedan jag bloggade men det har liksom varit ganska mycket ..Summer games förra helgen . Och jobb i veckan plus att vi även hjälpt svärmor och svärfar flytta i dagarna två. Men det har gått så bra och nu är det mesta flyttat till lägenheten, Flyttat men inte på plats men det knallar dom på med . själv. De är ju fortfarande vid god hälsa och man är bara så tacksam för varje dag dom får behålla den så. 
Idag har har jag och barnen varit på stan , shoppat lite kläder och ätit lunch tillsammans. Fint att få rå om dom en stund ,blir alldeles för sällan! 

Hundarna har varit åtsidosatt sista tiden. Mitt samvete har varit därefter! Men ikväll så var det deras tur. Först en promenad och tränings stund med Liva på elljusspåret. Vi lägger största krutet på det här med stoppsignal och tecken. Hur det går?? ..bra , mellan varven iallafall :)
Efter Liva så blev det lappsuddarnas tur. En promenad till Norrvallen där dom fick springa och nosa ifrån sig ett tag. Så nu har jag nöjda vovvar och även jag känner mig nöjd.Samvetet stillat .
Och dessutom har jag semester nu i 14 dagar. Inte dumt det!

Ha det gott. 
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar