måndag 6 juli 2015

Varg tjärn

Steg upp tidigt imorse . Klockan nio var jag på plats i Sjulnäs på skk utställningen.  Jag har sett många fina hundar, träffat ett par av mina finaste vänner inom hundvärlden och surrat på. Med andra ord..en mycket trevlig dag !
Ikväll var jag och Liva och tränade i Varg tjärn.  Och vilken fin tränings stund vi hade tillsammans  ! Liva hade sådan fart och glädje. Och jag fick t.o.m vattenapporten direkt i hand. ! :)Nästan så jag kunnat tro hon hört vad jag sa idag ...Att jag kanske borde lägga ner satsningen på träna för en jaktprov start igen . Hon är ju ändå över åtta år. Men att se hon ikväll...ja då är det bara träna på och satsa :)). Åter igen...åldern är bara en siffra.
Efter träningen åkte jag till brorsan . Surr för mig och lek en stund för Liva.

1 kommentar: