torsdag 16 juli 2015

I veckan

Måndag åkte jag hem från Laxholmen. Samma dag kom Tobbe och hans familj upp och hälsade på. 
Vi gick naturstigen .

Och hundarna fick bada och busa. Tollaren på bilden heter Sunna, det är svägerskans syster som äger henne. De sköter om henne ett par dagar nu.

Tisdag kväll åkte jag iväg på flathams träning. Blev inte mycket till träning för Livas del..hon ville ingenting. Har aldrig sett henne så loj! Så nog sagt om det  :)
På bilden Gunilla med fina duktiga Jena ,som Liva är moster till. 

En fin morgonpromenad med mina fina flickor blev det igår. 

Och nu är semestern slut. I natt är första natten. Men det känns helt okej. Jag ska ju vara ledig både i augusti och september så jag har ju ledighet kvar att se fram emot.  Hoppas bara nu vi får lite sommar värme ! Det har nu varit dåligt med det hittills! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar