söndag 26 juni 2016

Midsommardagen

Liva älskar vattenspridaren.  
Och dessa två....som  så ofta ligger dom vid varandra på samma sätt. Goaste finaste lappsuddarna.
Och titta , min nya bil där i bakgrunden . Jag börjar vara riktigt glad i den där daccian nu , tagit ett tag att vänja sig .Men visst är det så att det känns bra att ha en ny bil , framförallt en bil med AC :) .   
 
En varm dag har det varit idag, för varmt för skogspromenad men då myser vi hemma på gården istället .
Det har blivit lite bloggande sista tiden , tyvärr . Så nu har jag en hel del bilder som jag ligger efter med och som jag bara vill lägga upp här på bloggen . Så det blir nog mest bild inlägg här framöver :).
Annars händer inte så mycket . Mest jobb och så har det blivit några fina mysiga turer upp till Laxede  och husvagnen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar