torsdag 2 juni 2016

Hjärtevänner

Det är slitsamt att jobba natt, dels att bara bara vaken om nätterna och sen även med  den arbetsbelastning och det tempo vi ofta har. Men sådana här dagar så kan jag ändå känna att jag aldrig kommer vilja jobba på annat sätt. ..Jag sover några timmar , hinner sen njuta av det fina vädret, ;och ikväll har jag och Liva varit ute och gått i skogen en timme . Och simmat har hon fått göra.
Verkligen haft en fin eftermiddag / kväll. Njutit av solen med mina goa fyrbenta pälsklingar . Och en God smoothie  gjorde jag mig !☺ .
Maya är bara så otroligt go och fin. Trevligare och klokare hund är svår att finna!
Nu en dusch , sen jobb igen. Men så härligt. ..det känns faktiskt så bra att gå på jobbet igen...arbetsglädjen börjar verkligen komma tillbaka. . ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar