onsdag 29 juni 2016

Hunnit en del

Smoothie , solstolen och en välmåeende Liva framför mig. En ganska så bra stund ! :)

Och dessa goingar. ..Kanaya sover lugnt, för stora syster håller ju koll :)

Sovmorgon idag med, och hade jag inte varit tvungen upp så hade jag nog legat kvar än . Men väl uppe så blev jag pigg . Och har varit på benen och igång till nu har jag . Då jag tjorvade med dagar så blev det att baka allt idag . (Trodde det var onsdag imorgon) . Sex sorter fick jag ihop så lite nöjd är jag faktiskt :) . Sen har jag varit förbi Ulrica , var ju tvungen att ses och surra en stund . De  drar ju söderut i morgon och blir borta ett par veckor .
Sommar blommorna har kommit ner i sina krukor och solat en stund har jag oxå hunnit göra idag . 
Men nu vila benen en liten stund innan det är dags för bege sig till jobbet .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar