onsdag 14 september 2016

Bästa årstiden

Ja det är hösten det , för mig . ☺
Oj vad jag varit frånvarande hör på bloggen . Jag vet inte riktigt vad jag sysslat med. ☺.
Men nu ska jag försöka blogga ikapp, har så mycket bilder jag vill skriva lite om och föreviga här på min blogg.
Jag har nu kommit igång att jobba efter mina tre veckors semester.  Och det känns faktiskt bara så bra ! Men så har jag oxå haft tre fantastiskt fina veckor .Det är  länge sedan jag var ledig så länge i sträck . Tre veckor ..det kändes faktiskt väldigt länge . Men det är ju bra ☺.
Dessa två nätter har gått fort , 10 timmar inte många lugna stunder..Så det tog inte många minuter så var  man inne i jobbet igen. Men så kul att träffa mina tanter och farbröder igen ☺.

Idag har jag och flickorna  hunnit med en härlig promenad över ängarna i det vackra höstvädret.  Tvättat några maskiner och gjort gulaschsoppa till typ hela kvarteret ☺ har oxå blivit gjort. .
Och snart bär det av på hundträning med Flathams.  Tisdags träningarna är flyttat till onsdagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar