torsdag 22 september 2016

Dag 2. Skuleberg

Det var brant uppför! Viket inte syns på bilderna. 
Halvvägs upp. 
Utsiktsplats nästan uppe på toppen. 
På toppen. Så Vackert! Och så välbehövligt med en fika paus! :)
Och så jag och mitt hjärta så klart :) . Fin bild tagen av Ulrica . 
Vi gick slalom backen ned . Det hade varit enkelt att ta linbanan upp på toppen ! :):)
Men så lite roligt . 
Liva och Moltas fick en skön badstund vid stugan innan vi gick vidare ytterligare 4 kilometer
för att hämta bilen vid Naturum.
God välförtjänt middag och nöjda välmåeende vovvar , så såg det ut i 
Jacobs stugor denna eftermiddag /kväll. 

Skuleberg...Inte så långt att gå men desto mer uppför! Men en fantastiskt vacker och rolig tur var det, men liite jobbigt var det bitvis , det ska jag erkänna. Ja jag kände denna dag att min form och kondition har varit bättre. :). Men till min glädje ,och det viktigaste ,så var min Liva helt oberörd , inga tecken på trötthet där inte . 
Mycket nöjd och glad var vi att fått se och uppleva denna fina plats . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar