fredag 14 oktober 2016

Kopparnäs skogen

Jag är väl partisk, men herregud så vackert ! :)
Ja dessa tre , så stark kärlek till dom ! 
Fika stund , då är man poppis. 
Vackra kloka och mycket speciella Maya ! :)
Pärlan . 
Lill trollet , hon strosar runt hela tiden. 
Och jobbar på  hon älskar ju att vara och gräva och böka under stenar och rotvältor.
Söta härliga Lilla Björn.
Först var Liva och tuggade på denna pinne,när hon lämnade den så tog 
Kanaya över :)

Nä såklart har jag inte glömt mina andra tre vovvar. Men visst så har dom varit lite åtsidosatt så här första veckan sen Vilda kom. Men det är nog helt naturligt.  Men vi har då verkligen försökt göra allt så bra som möjlig för alla och jag tror vi lyckats ganska bra ändå . Igår så var tanken jag skulle gå upp till Råberget men det blev andra planer . Lika bra det då jag sen förstod det var älg jakt åt det hållet .Jag gick till skjutbanan istället och tillbaka. Satt mig och fika sen i skogen bara en bit från bilen . Där var vi en bra stund. Fotograferade och bara njöt i det vackra höst vädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar