måndag 21 augusti 2017

Råberget idag

Ja nu är hösten på intågande och det innebär svalare väder , vilket innebär att jag kan göra mina fina härliga utflykter med vovvarna som vi alla  njuter så mycket av . Och mår så bra av . 
Blev frukost uppe på Råberget idag . Enkel sådan :)


Alla fyra pälsklingar var med . Fastän det är lite mer jobb ha med alla så föredrar jag det . Det känns så rätt , jag tycker om att ha dom alla omkring mig . Och så turas jag om att ha Maya och Liva i koppel . Känns som jag har mer kontroll  på så sätt , mer ..inte full kontroll ! :):)
Liva och Kanaya svalkar sig . Bra det finns dessa pölar .
Vilda och Maya 
Maya och Kanaya . Mina älskade lapp suddar . 
Och så Vilda .. Herregud , hon ser ut som en kalv ! :). Men hon är ju bara ett år . 


Tandläkarbesök , hämtat ica matkassen och gjort middag har eftermiddagen bestått av . 
En bra dag . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar