måndag 21 augusti 2017

Vilda 1 år .10 augusti


Ja  älskade underbara lilla Vilda har ju fyllt ett år . Bilderna är tagna på hennes ett års dag ute på udden på Laxede camping . 
Vårt första år blev inte riktigt som planerat . Men ibland , eller rätt så ofta , kommer livet emellan.  Men trots allt tycker jag ändå vi nu har kommit igång skapligt med apporteringen .Vilda är riktigt duktig med tanke på vad tid jag haft möjlighet att ägna mig åt henne detta första år .  Och matte kär är hon , jodå som Liva :) . Men detta med lydnad ..ja där har vi MYCKET att jobba med .  Vilda är ganska mycket ..åt alla håll.! Men jag älskar henne och är så glad i henne . Och nöjd med henne är jag  , men en riktig utmaning är hon . Känns då så jämfört med Liva iaf .:) 

Ett gott ben fick Vilda så klart på ett års dagen . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar