söndag 7 juni 2020

30 januari .


Dumma eländiga knöl som inte ville sluta växa och som började göra mer och mer ont .  I samråd med Gunilla så blev beslutet,  operation .  Så jobbigt det var att lämna Liva denna morgon hos veterinären . Sådan ångest , så ledsen och så rädd var jag att hon inte skulle fixa en operation . Det skulle bara inte få sluta på det sättet . Jag ska vara med när Liva somnar in .  Det är så viktigt för mig ! Därför jag inte lämnar bort henne . Därför jag bara reser dit där  jag kan ta henne med mig .  Efter allt hon gett mig och betytt för mig så är det det minsta jag kan göra för henne . Finnas där ända in till slutet . 
Men allt gick bara bra ! Jag fick hämta henne på eftermiddagen och Liva var oväntat pigg . 
Sådan tacksamhet för all den fina vård våra djur kan få . Denna gång av Pet Vet med Fredrik i spetsen . 
Och t.o.m när jag ett par veckor senare fick analys svaret på knölen så var även det glädjande . Liten, ingen ,risk att den kommer tillbaka .:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar