lördag 10 juli 2010

En vecka kvar

Nu har jag mindre än en vecka kvar av semestern, men det är helt ok. Känns som om jag varit ledig länge, ändå har jag haft fullt upp och då brukar ju tiden gå fort.
Jag , Liva och barnen har varit hos mina föräldrar i deras husvagn. Dom har säsongs plats på Laxholmens caming, ett underbart fint ställe. Vi hade två kanondagar där!!!

Nu har jag även kommit mig in i lägenheten . Ja, vi har separerat, ett gemensamt beslut men jobbigt är det ju ändå ... Nog om det.
I går kväll fick jag hjälp av goda vänner att sätta upp ett vägg vitrin skåp( så fint det blev) , sedan åt vi gurk och räkpaj. Gott!
I natt har alla tre hundarna sovit hos mig, jag var lite orolig att det skulle bli mycket voffande. Men det gick hur bra som helst , dom fann sig till rätta direkt. Liva ska vara hos mig, lappisarna blir kvar med Lars i huset.Men vi äger dom ju tillsammans och kommer hjälpas åt ,så Maya och Kanaya kommer vara mycket hos mig också. Det känns bra!!!

Ikäll blir det en myskväll framföt tvn. Ost,kex och räkor är inhandat.
Ha en bra lördag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar