söndag 11 juli 2010

Jag var chaufför till mina föräldrar igår kväll/natt var inte hemma förrän halv fyra men trots det kom vi oss upp ganska tidigt idag. Vilken fin sommardag vi haft , vi har varit hos vänner i deras stuga som ligger jättefint vid Altervattnet. Barnen har badat och paddlat kanot , en till som har badat är Liva. Hela tiden!Kopplade henne en liten stund så hon skulle få torka upp. Kanske jag är svamlig men jag är rädd hon blir kall.Men jag vet inte, kan man låta en hund bada hur länge som helst på sommaren????
Nu är det snart äntligen avspark för vm finalen, jag hoppas att Holland får vinna den här gången.
Ska först dammsuga, Liva fäller massor nu. Just när hon äntligen har fått lite längre päls och är så fin ,ja då fäller hon igen , men det är väl någon mening med det med.
Trevlig kväll

1 kommentar:

  1. Inte kall men dom kan ju få hudproblem, exsem eller svamp.
    Nu hoppas jag att sommarvärmen kommit för att stanna, om fyra dagar får jag en välbehövlig semester.
    Ha det bra!

    SvaraRadera