lördag 13 november 2010

Lördag

Sitter fortfarande här i morgonrock, en lugn och skön morgon har det varit. Har sett första åket i damernas slalom , fått mig en tekopp och även kramats en hel del med goaste Liva.

Jag har nu snart varit hemma två veckor från jobbet ,sjukskriven som jag är , första gången i mitt liv.! Var till läkaren i måndags , min tanke var att jag skulle få en kortison spruta i armen så att jag snabbt skulle bli bättre och kunna börja jobba. Men se det ville inte läkaren ge mig, han tyckte jag är för ung att börja spruta , istället sjukskrev han mig. Sa att jag skulle VILA. En slug läkare egentligen, jag har verkligen bara vilat och visst är jag betydligt bättre , nu sover jag igen på nätterna! Jag är ju inte van att bara gå hemma så lite jobbigt har det varit, rastlös är bara förnamnet! Tur att jag haft hundarna och att det varit så bra att vara ute och gå..Tur även jag haft Anna och hennes vovvar med mig som sällskap i skogen!

Nu är det dags igen för skogen, så det är bäst jag börjar göra mig i ordning. Mackorna skulle jag stå för idag. Tänk att det är så gott att fika ute i skogen!
Ha en trevlig dag

1 kommentar:

  1. Jaha, det var därför som jag såg dig på vårdcentralen. Jag hade så mycket att göra så jag hann inte stanna till och prata.
    Hoppas vilan gör dig gott och gör inte som man oftast brukar... gå inte tillbaka till jobbet för tidigt, du straffar bara dig själv jag lovar. Har sett så många som kommit tillbaka när dom varit "för duktiga"

    Ha det gott
    Kram Maggan

    SvaraRadera