torsdag 16 juni 2011

Fotboll ,en del av sommaren :)

Nyss hemkommen från Holmträsk, sett Alters herrlag mot Älvsbyn. 3-3- slutade matchen.
Jag tycker det är väldigt kul att se fotboll,så har jag inget annat för mig så åker jag gärna och tittar. Ser all fotbool, dam,herr och barn ,allt är kul :). Sen så träffar man ju alltid trevligt folk att prata med. Och hundarna kan alltid följa med :)

Varit ledig idag, jobbarhelg väntar.I morse var jag och tog några mer prover på vårdcentralen så få se då vad dom visar.. Känner mig ändå lite piggare, mellan varven. Fast i eftermiddag när jag kom från Anna så sov jag nästan i två timmar!och nu är jag trött,snart blir det sängen!

Vi har bara mått väl i dag ,suttit och solat och så tog vi bilen ut till Granön,Björkeby brygga, så hundarna fick bada och springa av sig lite energi.
Kanaya försvann en stund och när hon kom tillbaka lukatade hela hon surfisk!! mindre kul. Så det blev dusch och schamponering när vi kom hem. Hon är så fin i pälsen nu, riktigt yvig ,hon ser inte alls så pälslös ut så nu funderar jag ändå på att anmäla henne till Sjulnäsutställningen i mitten av juli. Oj, vad jag velar hit och dit. Men jag har än nån dag på mig att fundera..Nästan en månad har hon oxå på sig att pälsa på sig mer, för nu har hon då slutat fälla.

Nu ska jag lägga mig och se sista delen av Mistrals dotter. En serie från början av åttiotalet som jag såg som barn. Köpte den för länge sen på dvd men det har aldrig blivit att se förrän nu.Det är nåt speciellt med dessa gamla serier :)

Ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar