onsdag 8 juni 2011

Kanaya har simmat

Ibland får man svar som förklarar en hel del... I tisdags på jobbet så kände jag mig riktigt hängig, har gjort det egentligen ett bra tag. Men det har ju inte varit så underligt har jag tyckt... Men den här förmiddagen var jag så slut, vilket mina arbetskamrater oxå såg så de fick mig att gå till sköterskan och kolla ett blodvärde. Mitt blodvärde ..85! Inte då kanske så konstigt att jag känt mig som jag gjort. Blev att fara hem och inta sängen, fick akut tid på vårdcentralen till en jättefin läkare, känner att jag verkligen fått hjälp så nu kan det bara bli bättre. :)
Idag tog jag hundarna i bilen och åkte där dom fick bada. Då man inte orkar raska prommenader är det tur det finns andra sätt för hundarna att få komma sig ut och röra på sig.
Idag har Kanaya simmat!! Första gången, hon har hittils varit ganska så försiktig när det gäller att gå ner i vattnet. Men det är klart , är man kring ett vattendjur som Liva så smittar det väl av sig till slut :). Ljuvligt söt var hon då Kanaya där hon simmade omkring, en egen stil kan jag säga hon har :). Synd nog så var kameran hemma,så jag kunde inte föreviga första simturen.
Nu är det godnatt för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar