måndag 10 december 2012

Lite luddig

Idag blev det en tripp till stan. Har köpt tapeter till sonen så nu kommer han få det riktigt fint i sitt rum innan jul :)Hittade två julklappar med så nu är det bara resten kvar :). Till mig själv blev det två nya nagellack, i rosa såklart :)
Det var en bra dag att vara på stan, stilla lugnt, lite folk. Det gillar jag. Är inte alls för att trängas bland en massa folk, bara stressigt och jobbigt.

Och missat ett möte ikväll ha jag gjort!.Var helt inne på att det var imorgon..men jag har helt tjorvat om dagar och datum! Inte alls likt mig, men,men jag får skylla på nattjobbet. Man är lite virrig och disträ nuförtiden ,mer eller mindre :).Och dygnsvild!
Så är det, men jag tror nog mötet fixades lika bra utan min närvaro

Imorgon har jag tänkt åka till IKEA. Det ska inte snöa och inte bli så värst kallt heller så det är en passande dag att åka till Haparanda. Hoppas bara jag sover lite längre än i morse bara..halvfem var det färdigsovit då, inte så många timmars sömn blev det.

Nu blir det en dusch sen krypa ner i sängen med en ny korsordstidning. Jag har lyssnat ut min första ljudbok nu, Dömd till fängelse, jättebra var den.  Har lånat ännu en ljudbok från mamma , kanske börjar lyssna lite på den ikväll.
Ha det gott i mysiga december

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar