lördag 29 december 2012

Sjuk!

Nu har jag åkt på en riktig förkylning,ont i halsen, huvudet ja, jag har t.o.m har feber idag och det var länge sedan jag hade det. Bestämt tror jag det var -04 jag hade feber sist. Inte ofta jag är sjuk, så jag ska inte klaga alltför mycket :).
Jag orkade då jobba mina två nätter veckan som var ,men det var jobbigt. Speciellt sista natten. I efterhand kan nog tänka jag skulle varit hemma, men så är det när man är dum eller nog så plikttrogen..Eller både och..

Idag har jag som mest bara legat på soffan och sett tv med en supergo Liva bredvid mig hela tiden. Vi har mått ganska så gott. Sett herrarnas störtlopp och så har ju Tour de ski börjat idag :) Kul !
Jo, jag har även sålt barnens sparkar som dom fick för många år sedan. Jag satt in annons på blocket igår på sparkarna och en expedit IKEA hylla. Hyllan blev såld i går och sparkarna idag :). Jag hade kunnat sälja några sparkar till, har hunnit ringa några som ville ha dom. Men dom var också jättefin, som ny. Knappt använda och väl förvarade i bodan alla år.
Nu ska jag inta ryggläge igen.
Trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar