söndag 17 november 2013

Förra veckans fina promenad.

Nu har jag en natt kvar sedan är helgen gjord. Till veckan har jag bara en natt och det är nog bra..behöver vila... Var riktigt riktigt sliten igår , osäker om jag skulle kunna jobba natten som var. men igår kväll så var jag ändå så pass pigg att jag då orkade stå på benen.. så jag chansade och for på jobbet. Och det gick bra. Det var oxå en mer dräglig natt än natten innan. .

Plusgrader och regn har det nu varit ett par dagar och det vackra vinter vädret är borta :(.  Förra veckan blev det ett par fina skogs promenader med mamma och vovvarna och som tur var så fick kameran följa med en av dagarna..
Så titta och njut :)
 Promenad bakom Åberget..

 Och som vanligt har de små liven hittat sig nåt mumsigt att gnaga på !

 Här är jag poppis...mer än vanligt för jag har frolic i fickan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar