söndag 3 november 2013

Jobbarhelg avklarad.

Så var jobbarhelgen över..och det har varit bra fyra nätter. Men jag känner att fyra på raken nästan är nog så mycket. Inte så jag är trött utan jag är matt och lite" svajig" i huvudet :). Mår inte riktigt bäst.Kan vara att det blir att få i sig nog så lite mat.. Jag ska försöka att lägga schema så jag har max tre nätter, det passar mig bättre..
Som sagt, mest jobb sista dagarna. inte så mycket skogen med hundarna, men långa koppelpromenader runt byn har dom fått.  Jag och Liva har nyss kommit in från en härlig promenad, ett par plusgrader är det ute och lite fuktigt i luften.Men det är inte halt på vägarna och härlig luft så vi kryssade på runt byn dryga timmen , vi ville inte gå in :)
Besökte kyrkogården i förrgår kväll för att tända ljus på pappas grav. Även farfar o  farmors och mormor och morfarsgravar. Men åh så vackert det var på kyrkogården! Det var så vackert  att tårarna bara började rinna. Starka känslor!
Nu är jag ledig till tisdagkväll. Har inga direkta planer ,annat än skogen med hundarna och själv försöka komma mig iväg och träna.

Nu ska jag lägga mig ,läsa och lösa lite korsord.
Ha det gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar