fredag 8 november 2013

Veckan som gått




Så då har jag helgen ledigt. Och det känns riktigt bra, det ska bli skapligt väder och då ska jag passa på att vara ute, i dagsljus!
Idag steg jag upp kring ett ,klädde bara på mig och tog vovvarna med mig ut till skogen. Vi var ute i drygt en och en halv timme. Mycket välbehövligt med frisk luft och dagsljus efter några nätters jobb.!
Bilderna är tagna med mobilen, därav kvalitén. Men dom blev ändå lite speciella efter lite "fixning" :)


 Iveckan har jag kommit mig för att träna lite..tisdag var jag på badhuset. Simmade drygt 40 minuter, och med tanke på att första 10 var nära döden upplevelse så gjorde jag det riktigt bra ! :)
Onsdag var jag på gymmet, sprang på bandet och gjorde lite andra övningar. Nöjd med veckan på så sätt och jobbarnätterna har varit helt okej...
Nu blir det att se idol ::)
Trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar